حمید استیلی : سپهر حیدری را نمیخواهم
 
بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online
جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : خلیج فارس

حمید استیلی گفت: سپهر حیدری در لیست ما و جزو بازیکنانی که می‌خواهیم نیست و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد.


 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم در فصل بعد و جلسه‌ای که پنجشنبه در باشگاه برگزار شد، گفت: پنجشنبه چند بازیکن دیگر به باشگاه آمدند و با آن‌ها صحبت کردیم، ‌البته این جلسه، جلسه معارفه نبود، چرا که تعداد بازیکنان کم بود و انشاءالله شنبه که همه بازیکنان به ما اضافه می‌شوند، با همه صحبت خواهیم کرد.


 استیلی ادامه داد: فعلا تمام تمرکزمان بر روی یارگیری است و این که تیم را کامل کنیم و کارمان را از شنبه شروع کنیم. البته در روزهای هفتم و هشتم چند تن از بازیکنانمان برای حضور در اردوی تیم ملی از ما جدا می‌شوند.

 وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود که شما به مازیار زارع اعتقاد ندارید، گفت: خیر. مازیار زارع بازیکن بسیار خوبی است که 40 ـ 50 بازی ملی دارد و اعتقاد من این است که پتانسیل های او بیشتر از اینها است و این را امروز به خود او هم گفتم، ضمن این که مازیار با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارد.


 حمید استیلی درباره وحید هاشمیان هم گفت: وحید پسر خیلی خوبی است، اما باید در کمیته فنی راجع به ماندن او صحبت کنیم، چرا که من اعتقاد دارم، وقتی کار گروهی انجام می‌دهیم باید با هم تصمیم بگیریم.

 حمید استیلی درباره وضعیت سپهر حیدری به ایسنا، گفت: سپهر در لیست ما نبوده است و باشگاه باید درباره او تصمیم بگیرد، من سپهر را دوست دارم و اصلا خودم او را به پرسپولیس آوردم. اما الان شرایطی در پرسپولیس وجود دارد که ما در پست‌های مشخصی بازیکن می‌خواهیم و همه این موضوعات در کمیته فنی مورد توافق اعضا است.

 سرمربی پرسپولیس درباره ماندن حسین عبدی در این تیم هم گفت: هنوز صحبتی با هم نکرده ایم و چیزی مشخص نیست.


استیلی در پاسخ به این سوال که انصاری فرد عنوان کرده از پرسپولیس با او صحبت نکرده اند، گفت: خود کاشانی هم با انصاری فرد و هم با مهدی رحمتی صحبت کرده، ضمن این که ما سید جلال حسینی و اولادی را هم مد نظر داریم. مذاکرات خوبی با انصاری‌فرد و اولادی داشته‌ایم که نتایج آن طی روزهای آینده مشخص می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان